Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.376 onderwerpen in dit forum

1. S.O.S Sat.

• 0 reacties
    • 494 weergaven
  2. Powersoft.demon

• 6 reacties
    • 1k weergaven
  3. server down????

• 1 reactie
    • 522 weergaven
  4. Duckers

• 4 reacties
    • 840 weergaven
  5. 6072N__v9

• 3 reacties
    • 540 weergaven
  6. op de pool staan zipfiles seca2

• 7 reacties
    • 847 weergaven
  7. c+ crd-files

• 3 reacties
    • 940 weergaven
  8. Sat4All Chatboard...

• 2 reacties
    • 488 weergaven
    • 0 reacties
    • 604 weergaven
  9. satelliet begint hier

• 1 reactie
    • 478 weergaven
  10. upload download niet te benaderen?

• 3 reacties
    • 522 weergaven
    • 1 reactie
    • 497 weergaven
  11. Togooz & Duck

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  12. De Upload Van De Pool

• 1 reactie
    • 2,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 746 weergaven
  13. comcommercieel

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  14. leuke site voor funprog

• 2 reacties
    • 522 weergaven
  15. CAM informatie

• 0 reacties
    • 509 weergaven
  16. magic module links

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  17. satje berekenen

• 2 reacties
    • 987 weergaven

• Vijfde speeldag en nog steeds geen akkoord, men mag stilaan de moed opgeven. Velen lopen over naar DASN, jammer.
    • Ik reken juist niet bij mezelf af maar zie wel wat er om me heen gebeurd. Natuurlijk achter de tafel is het geen probleem en zou men graag de zorg op zich nemen (voor een paar weken) maar ik verwacht/weet wel bijna zeker dat als het er op aan komt en men dit langer moet doen de interesse meestal snel weg is. Ik zie het bij onszelf in de familie, is er nood aan de man dan worden altijd dezelfde personen gebeld, de rest heeft 's nachts (vaak) de telefoon uit staan en reageren dan pas de volgende ochtend pas met "ik had het berichtje gemist"
    • Natuurlijk heeft het ook te maken met het woningbestand en de woontypologie die er in het verleden winstgevend werd gebouwd.  Met de doorsnee starterswoning of vinex woning kun je niets met betrekking tot het doel, woongroep of woongemeenschap.   Als je echter zelf een woning kan verkopen en samen met anderen die dat ook doen, het kapitaal investeert in een slimme verbouwing van bijvoorbeeld leegstaande kantoorgebouwen kom je een heel eind. De een of andere leegstaande kerk of bedrijfsgebouw kun je voor een appel en een ei kopen waarvoor er zelfs nog in menig geval subsidies vrijgemaakt worden door de provinciën.   @gerrit B je moet nooit van je eigen leefstijl uitgaan, er zijn heel veel mensen die dat samenwonen anders zien.   p.s. ook gemeenten zien graag bestemmingswijziging en hergebruik / herbestemming opdat men verloedering kan tegengaan. is ook gunstiger met betrekking tot het stiktof debacel t.o.v. nieuwbouw   voorbeeldje : https://www.burgtbouw.nl/projecten/nre/  
    • Maar dat is toch een manier van leven waar veel niet aan willen? Men moet nu vrij zijn, moet kunnen doen en laten wat men wil, feestjes, uitgaan, festivals, vakanties enz. zonder naar de ouders om te hoeven kijken "dat doen de verplegers maar". Belangrijk is denk ik ook dat de huidige woningen daar niet op gebouwd zijn en vaak ook niet voor aangepast kunnen worden of dat er zoveel regels zijn om het mogelijk te maken dat menigeen, ook al zouden ze het willen, er niet aan beginnen of afhaken met zoveel bureaucratie.  
    • Die "oplossing" is absoluut niet nieuw. In Duitsland woonden immers drie generaties onder 1 dak. Daar waren huizen - analoog aan boerderijen- ook op gebouwd. Aan de ene kant van het dubbele huis woonden de ouders, aan de andere - met vrije eigen toegang - een van de kinderen, vaak getrouwd en met de kleinkinderen. De zorg en opvang was er voor elkaar.  In feite met gesloten beurs.
  • Nieuwe aanmaken...