Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.145 onderwerpen in dit forum

1. yamakawa 715

• 2 reacties
    • 12,6k weergaven
  2. BYSKYKAART

• 1 reactie
    • 4,3k weergaven
  3. Galaxis=technotrend???

• 0 reacties
    • 4,7k weergaven
  4. dvb-s in win.2000

• 2 reacties
    • 5,4k weergaven
  5. decoderingen pc sateliet

• 0 reacties
    • 6k weergaven

• Meer invloed dan je denkt. Zeker niet NUL.   Het tweede is een (suggestieve) aanname, en zeker geen feitelijke onderbouwing.  Ik denk dat je in dit geval bevooroordeeld kijkt.     Wilders onderbouwt bewust financieel niet. Feit. Om fabels te kunnen creëren en in stand te kunnen houden. Gevolg.   Zonder financiële onderbouwing worden dromen opeens reële opties. Toch? Zo niet, dan word ik vast "tegengewerkt".    
    • Wat is dan Uw vervangende keuze(freeware) ???    
    • Ik denk dat je bevooroordeelt kijkt. De PVV verwoordt de dagelijkse problemen en overlast die ruim 2 miljoen inwoners/stemmers ervaren.   In tegenstelling tot een prominente (ex) fractieleider die volgens eigen opgave op 5 minuten fietsen van een opvang in een grote bungalow woont. - Hij moet heel snel kunnen fietsen. - Hij vergeet te vertellen dat er een rivier en een industrieterrein tussen liggen.   Hij ontkent en bagatelliseert de overlast die burgers ervaren.   En in plaats van het land te besturen en problemen in ons land op te lossen is men in Den Haag alleen maar druk met conflicten op duizenden kilometers afstand waar men toch geen invloed op heeft. Met het schrappen van de kosten voor de opvang van gelukzoekers kom je al een heel eind met de financiering van het ander.😉
    • Klopt! Wilders belooft: Immigratie: "naar nul" BTW: "naar nul" Eigen Risico: "naar nul"   En nog veel meer "naar nul" Met nul financiële onderbouwing. 🫣              
    • Ik kom af en toe in de noordelijke provincies, maar ervaar eigenlijk daar een probleemloze DAB ontvangst. Af fabriek zit er DAB in de wagen, de antennes hiervoor zitten onder meer op het dak, in een van de zijruiten en de achterruit.  
  • Nieuwe aanmaken...