Ga naar inhoud


CI + MODUL WERKT NIET HELP


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, confused.gif<P>Wie kan mij helpen ik heb een hauppauge dvb-s kaart en gebruik de tt 1.22 software<BR>en dat werk perfect dat wil zeggen de fta kanalen ik heb sinds vandaag een ci + irdeto modul aanschaft bij sat midden holland maar ik krijg dus dat ding met geen mogelijkheid<BR>aan de praat dus de gecodeerde kan. blijven zwart ik gebruik de c+ 1.2 van mijn mm9500<BR>wie kan mij eens uitleggen wat ik verkeerd doe.!!!!!!! rolleyes.gif<P>Avast bedankt...<P>aerts1@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>CU. DOPPIE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi TeeBee,<P>Ja met de chip naar de dike kant<BR>maar hoe moet die module eigenlijk in dat<BR>interface dike kant naar print toe of dikke<BR>kant van print af dike kant is dus met blauw<BR>plaatje en de tekst irdeto access.<BR>kun je me meer vertellen.<BR>alvast weer bedankt confused.gifconfused.gifconfused.gif<P>Bijna vergeten weet jij ook wat dat plugje is<BR>en wat daar in moet??????<P><BR>------------------<BR>CU. DOPPIE<p>[This message has been edited by DOPPIE (edited 04 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook niet vergeten om je pc iedere keer weer opnieuw op te starten als je de kaart uit de module hebt gehaald omdat hij anders beslist niet zal werken<P>groeten pepper<P>------------------<BR>

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik heb dus alle truuks en tips geprobeerd maar het werkt dus niet is er mischien een manier om te kijken of die ci en of module wel werkt.<P>of kan het mischien aan de kaart liggen ik gebruik een gerepareedre multichoice kaart v1.2 zou het mischien daar aan kunnen liggen hij werk wel op mijn mm9500 met overflow soft.<BR>wie weet er meer.<P><BR><P>------------------<BR>CU. DOPPIE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TeeBee,<BR>Eerst bedankt dat je altijd antwoord geeft wat die module betreft het is er met een 2 blauwe randjes op de sticker en daar staat tussen irdeto access.<BR>je hebt het over patchen maar daar ik geen laptop heb is er mischien een andere manier om dat te doen????<P>en dan had ik nog een vraagje<BR>heb jij of kun jij mischien aan de vrijschakel code voor de siemens 1.15b komen<P>alvast bedankt<P>Oja ik ben sind vandaag via het cam menu van <BR>de siemens soft erachter gekomen dat de module de naam heeft<BR>softcell ver.2.0.6 (ci) chips iets met nec??<BR>25 jun 1999<BR>teebee zegt jou dat wat<BR>------------------<BR>CU. DOPPIE<p>[This message has been edited by DOPPIE (edited 05 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...