Spring naar bijdragen

Rishi10

Aspirant leden
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Rishi10

  • Rang
    Aspirant lid

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Breda
  • Interesses
    Netflix en Dreambox kijken!
  1. Opgelost!😁 Coax connector zat niet goed gemonteerd en de koper is een beetje beschadigd geraakt door het strippen. U had helemaal gelijk we hebben het opnieuw geknipt en gestript en de koper goed erin gedrukt binnen de connector. Nu hebben we signaal en konden we de zenders zoeken. Over de instellingen zat allemaal goed in orde, het was de Coax connector die niet goed is gemonteerd. Voor iedereen binnen deze discussie, super bedankt voor het meedenken en oplossen! 👍 Iedereen krijgt een beker. 🏆
  2. Sorry voor de verkeerde info, mijn vader heeft alleen de Coax connector van Hirschmann KOSWI5 mannelijk aangesloten. De oude connector was een slijtage geconstateerd en ook kapot gegaan. Het was al heel oud dus daarom wilde hij het vervangen. Er was altijd ontvangst en we hebben ook een abonnement. Zie hieronder de foto.
  3. Ik heb het gecontroleerd en de kabels zijn goed aangesloten. Coax kabel zit goed aangesloten. Als ik bij Menu -> Instellingen -> Zenders zoeken -> Signaalzoeker uitvoer. Scan is uitgevoerd maar zonder succes, 0 zenders gevonden. Daarbij zie ik dat er geen signaal is, super vreemd.
  4. Bedank voor jouw reactie! ik heb het gezocht en hieronder zie je de screenshot. Ik heb weinig verstand van dit soort instellingen. Zoals je kunt zien ben ik bij de Tunerconfiguratie, nu is de vraag is het goed ingesteld. Ik zie dat Netwerk ID op 00000 staat, hoort dat zo?
  5. Bedankt voor de info! Hoe doe ik dat om het programma's weer te ontvangen.
  6. Hallo allemaal, ik heb een probleem met de dreambox van PureHD Xsarius. Mijn vader heeft een nieuwe coax kabel aangesloten. Na het opstarten van de dreambox heeft hij op de afstandbediening alle knoppen gedrukt. (Inderdaad super dom). Alle zenders hebben zwart beeld. Het is opgevallen dat de datum en tijd veranderd is op 1 januari 1970, en de tijd staat ook verkeerd ingesteld. Ik heb alles gekeken hoe ik het moet aanpassen, maar ik kom er niet uit. - Netwerktest heb ik uitgevoerd -> verbonden met het internet, dus dat was niet het probleem. - Zenders opnieuw zoeken via Kabelscan -> Melding: kabelscan mislukt 0 zenders. Hier zie je een screenshot.
  7. Rishi10

    Rishi10

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid