Jump to content

PLsat

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About PLsat

  • Rank
    Sat4all Lid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bedankt. Dan is er blijkbaar een probleem bij mij.
  2. Zou er eens iemand kunnen nakijken of hij ook een probleem heeft bij het openen via Android-tv van een reeks van Canal+ Series, zoals Baron Noir, want ik kan die reeksen bekijken via de Live-tv, de Android app voor smartphone, maar niet meer via de Android-tv app. Al het overige - zoals Starzplay - werkt wel via Android-tv. Alvast bedankt.
  3. In de TVVlaanderen-app onder bibliotheek of in de Live-tv onder bibliotheek - Films en Series staat er een knop naast Canal+ Series, Love Nature, BBC First en Canal VOD van Starzplay. Bij mij werkt het met een Basic+ abonnement.
  4. Ik vraag mij dan wel altijd af, overnemen om wat ermee te doen. Er is nog nooit winst gemaakt en de kans op winst in de toekomst lijkt mij miniem. Welk is de zin dan van zo'n operatie. Binnen 3 jaar tot dezelfde vaststelling komen ? Het project in zijn huidige vorm heeft geen toekomst dat bewijs het faillissement wel. Enkel als je massaal investeert (publiciteit, IP-aanbod, etc ...) zou dat kunnen lukken, maar dan zit je nog altijd met een satellietproduct, dewelke een markt is die krimpt.
  5. Dat M7 geen interesse heeft in de private klanten van Joyne zal wel zo zijn. Die hebben idd niet veel andere keuze. Maar er zijn blijkbaar ook nog heel wat zakelijke klanten die indertijd zijn overgestapt naar Joyne en die zijn interessant om over te nemen en dan zorg je er best voor dat die niet van de ene dag op de andere op zwart gaan. Dan is een scenario van voortzetten van de activiteit over een korte periode met het overzetten van de klanten naar Astra3 natuurlijk wel een optie. In alle geval, we zullen het binnenkort wel te weten komen wat het wordt.
  6. Ik zie dat de film- en seriecatalogus van Starzplay nu ook kosteloos ter beschikking is via de Live-tv van Tvvlaanderen.
  7. Ik kan mij niet inbeelden dat als het faillissement er is gekomen op vraag van Eutelsat, het een doorstart gaat zijn met de huidige eigenaars. Ik kan mij voorstellen dat Eutelsat dan als voorwaarde heeft dat de schuld lastens haar voldaan wordt alvorens van een doorstart (met de huidige eigenaars) sprake kan zijn. Wat zou daarvan trouwens het doel zijn, nu de zaken duidelijk verlieslatend zijn. Opnieuw geld investeren om binnen 3 jaar opnieuw tot dezelfde vaststelling te komen. M7 zal ongetwijfeld interesse hebben en dan vooral voor de zakelijke klanten en
  8. Als dat faillissement maar van vandaag is, zou het mij verwonderen dat de kanalen al uit de lucht zouden zijn. De curator komt toch niet de dag van het faillissement al ter plaatse. Ik vermoed dat het nog een dag of 2 afwachten is om te zien of de uitzendingen worden verdergezet met het oog op een doorstart.
  9. Live-tv op computer werkt bij mij.
  10. Misschien kan onze slimme mediaminister dan ook eens naar de VRT bellen om te vragen om een Android-tv app te voorzien voor VRTnu, wat ook dat bestaat niet. En ook dat kennen onze Waalse vrienden al een tijdje.
  11. Tsja op voorwaarde natuurlijk dat je in het buitenland een degelijke internetverbinding hebt, wat mij nog niet zo evident lijkt, zelfs niet in ons eigen Europa. Maar daar hebben mijnheer de minister en zijn ambtenaren waarschijnlijk niet bij stil gestaan, want hoog en droog in Brussel kunnen ze zich niet inbeelden dat er elders geen internet is.
  12. Nieuwe zenderlijst vandaag ingeladen en daar is Nautical Channel HD weer. 🙂
  13. Bij mij ook beeld op plaats 13 in de zenderlijst.
  14. Je kan geen nieuwe kaarten meer krijgen van het type bankkaart die je uit je smartcardreader kan halen en in een andere decoder gebruiken. Tegenwoordig zijn het smartcards die ingebouwd zijn in de ontvanger - cardreader.
  15. Dan krijg je wel de nieuwe ingebouwde ....
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.