Ga naar inhoud


JanAstra

Lid
  • Items

    231
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

JanAstra's prestaties

  1. Bedankt voor alle reacties Het lag toch aan een kabel Zat niet goed in de bodem
  2. Bedankt Ik zal alles nog een keer controleren
  3. Samsung smart tv Het ligt niet aan de tv Heeft te maken met verbinding denk ik Met de zenders van ziggo allemaal brokkelig beeld somd is het een par uur goed en dan weer hetzelde
  4. hallo, De laatste tijd heb ik brokkelig of haperend beeld op alle zenders van ziggo Ik heb ook een minix, daar heb ik totaal geen last van haperend beeld Alle kabels heb ik gecontroleerd en vast gedrukt, maar geen verbetering Kan iemand helpen? Bij voorbaat bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...