Jump to content

ejdv

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

About ejdv

  • Rank
    Lid
  • Birthday 01/08/1966

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  1. Ik heb het inmiddels opgelost door de app te deleten en weer nieuw te installeren. Nu is versie 6.2.1 actief en werkt het perfect. Ik moest daarvoor mijn Nederlandse account gebruiken, daar ik normaal een Duitse account actief heb en geen updates krijg voor mijn NL apps. Was ik even vergeten.
  2. De opname knop is aanwezig, alleen komt er een foutmelding (zie de screenshot). Het probleem is dat standaard op de harddisk van een fysieke ontvanger wordt opgenomen en men dit moet wisselen naar Internet. En dat lukt met mijn huidige versie niet. En dit wordt nergens vermeld. Bedankt voor de reactie.
  3. Okay, op mijn iPhone werkt het wel. Daar is een optie genaamd “Type opnames selecteren”. Als je die op “Mijn Opnames” zet, dan werkt het. Die optie is niet aanwezig op de iPad. Ik zie dat de versies van de TV App verschillen. Versie 5.5.2 (6413de62a) op de iPhone versus 5.2 (51455c52f) op de iPad. Zie vooralsnog geen update voor de / mijn iPad. Weet nu tenminste waar het aan ligt en hoe te verhelpen.
  4. Waarschijnlijk wordt een opname device gezocht. Als ik het probeer via een webbrowser, dan moet ik het omstellen en dan lukt het wel. Deze instelling kan ik echter in de app niet vinden.
  5. Hallo, Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan. ”TV Decoder can’t be found” Zie aanhang. Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant). Live kijken gaat zonder problemen. Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad? Gegroet, E.J.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy