Jump to content

marcow

Members
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

About marcow

  • Rank
    Sat4all regular

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dat is inderdaad het geval Kun je die dan alleen afspelen op een Sony camcorder De Sony camcorder waar ze mee opgenomen zijn is helaas stuk
  2. Ik heb het nog even getest met gewone oude bandjes die ik nog had ( geen HD ) en die speelt hij goed af ( merk Panasonic). De bandjes die problemen geven zijn Sony bandjes die zijn opgenomen met een Canon camrecorder Ik heb zelf een Panasonic camrecorder .
  3. Ik heb een HD camcorder nu wil ik gewone mini DV bandjes van iemand afspelen maar dan krijg ik strepen tijdens de weergave Kun je geen bandjes afspelen die met een gewone camcorder zijn opgenomen op een HD camcorder
  4. Mijn zoon kan geen keuze maken tussen bovengenoemde toestellen . Hij heeft beide toestellen via ****** aangeschaft om uit te proberen ( Met de mogelijkheid ze binnen de termijn van 100 dagen terug te brengen . De S20 heeft een langere batterijduur maar in gebruik merkt hij verder weinig verschil. Is het prijsverschil van ongeveer 200 euro de investering waard voor de S20 5g tov de 4 g S20 FE Heeft iemand hier ervaring mee P.S De 100 dagen terug optie loopt deze maand af
  5. Beste , ik heb het probleem met Youtube en het streamen met de Canal Digitaal App de laatste week , voorheen ging het prima . Ik heb nog geen TV ontvangst genomen van XS4all ( ipv Satelliet ontvangst ) Wat ik niet begrijp is dat NETFLIX wel goed gaat op de TV Volgens XS4ALL staat het Fritzbox modem op automatisch zodat hij altijd een vrij kanaal opzoekt . Overschakelen van 2.4 GHZ naar 5 GHZ heeft volgens mij geen nut omdat de Panasonic TV alleen 2.4 GHZ aan kan
  6. Beste ceesv, Ik kijk via de ingebouwde WIFI in de Tv ; bij Netflix kijken heb ik geen probleem . Wel weer met streamen met de Canal Digitaal App om een programma terug te kijken.
  7. Ik heb de laatste tijd problemen met het downloaden op de TV met Youtube Hij speelt een stukje af en dan krijg ik regelmatig een rondje dat een tijdje draait en weer een stukje afspeelt enz . Ik heb de internetsnelheid van mijn provider getest ( XS4all ) ik krijg de volgende waardes : Download snelheid 51,6 en upload 61,7 Mvg Hans
  8. Bedankt voor het uitzoeken Wat ik niet begrijp , ik heb bij XS4All de poortbeveiliging al jaren op de waarde 3 staan : 3 Aanbevolen aan vrijwel alle klanten van XS4ALL. De meest misbruikte poorten zijn hiermee beveiligd, en misbruikers hebben niets aan de computer om spam te versturen of virussen te verspreiden. Normaal www- verkeer, mailverkeer via XS4ALL servers en Bellen via XS4ALL is mogelijk. Zie ook hieronder het voorbeeld over 'normaal' gebruik. Dan zou je toch denken dat het e mailprogramma ook is beve
  9. Beste Ceesv Bedankt voor je reactie , Ik heb de emailinstellingen op mijn telefoon gisteren aangepast zoals in jouw 1e link staan . Alleen zag ik vandaag dat hij de waarde bij uitgaande mail weer aangepast had naar 465 ( was gisteren door mij aangepast naar 587 ) De brief van XS4all die ik heb gehad verwees inderdaad naar jouw link 2 De poortbeveiliging staat bij mij op drie ( jouw link 3 ) Maar nu wil ik op mijn PC ook deze procedure doorlopen ,maar bij openen email account zie ik de poortnummers niet staan ( zie foto b
  10. Volgens de brief van Xs4all werkt email ontvangen en verzenden wel met de oude poortwaarden 143 voor inkomend en 25 voor uitgaand maar je bent dan niet beveiligd tegen hacken Bij mijn telefoon stonden ze op die waardes en ik kon gewoon emailen Nu ik de poortwaarden op mijn telefoon gewijzigd heb in 993 en 587 werkt de email ook
  11. Bij mijn telefoon stond ook imap maar de waarde van de poort stond toch verkeerd volgens de richtlijnen van Xs4all
  12. Bij mijn telefoon stond ook imap maar de waarde van de poort stond toch verkeerd volgens de richtlijnen van Xs4all
  13. Beste , Ik heb op je bericht geklikt een "klik op deze link" bericht? Maar het werkt niet MVG
  14. Ik heb een brief van XS4all gekregen dat zij geconstateerd hebben dat mijn email instellingen onveilig zijn en dat zij mijn accounts 2 februari verwijderen als ik ze niet wijzig. Dat heb ik op mijn telefoon nu gedaan ik moest de waarde van de poorten aanpassen 143 verandert in 993 en TLS aanvinken bij inkomend en bij uitgaand poort 25 wijzigen naar 587 en TLS aanvinken . Dit moet ik op al mijn apparaten aanpassen volgens de brief Tablet , Smartphone en PC Maar op mijn PC zie ik bij mijn emailaccount de poortwaardes niet staan Ik gebruik standaard email van
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.