Beetje warrig allemaal, maar dat hoeft niet alleen aan @nephele7 te liggen, heb zelf ook bijzondere ervaringen met CD.
Wij hebben ons huis verkocht, daar hadden/hebben we al tientallen jaren een overeenkomst met CD in de vorm van 2 oranje kaarten voor gebruik in de satellietontvangers
Ooit zelf ontvangers aangeschaft voor die kaarten en weer vervangen omdat CD weer eens wat wijzigde.
Nu gaan we een woning huren (in maart) waarvan de eigenaar van die woning geen schotel aan de muur of in de tuin wil.
Heb CD om de mogelijkheden gevraagd via de mail, kreeg binnen 24 uur bericht terug dat mijn abonnementen een maand na mijn vorige bericht zouden worden afgemeld en een bedankje voor de vele jaren lidmaatschap en een verwijzing naar de app. Einde bericht.
Die app ken ik wel, zit gewoon bij je satelliet abonnement, gebruik hem zo nu en dan via een Chromecast van Google tv.
Toch is het moeilijk zoeken of je die app ook kunt gebruiken bij een andere provider als Online want heb Online gehad en ben weer terug bij KPN.
Vanwege hun vorige bericht met de mededeling dat ergens in januari 2024 alles afgelopen zou zijn , toch maar even telefonisch contact opgenomen met CD.
En ja, tijdens het telefoongesprek bleek dat het allemaal verkeerd was gegaan, en ja ik kan een contract afsluiten voor die app die ik via KPN kan gebruiken.
Na dit telefoongesprek zou alles nog even bevestigd worden via de mail, dan komen er nog 12 mailberichten die onvolledig, verkeerde bedragen en andere onzin binnen.
De laatste mail, nummer 13 was uiteindelijk de juiste:
Goedemiddag je chat met S*****. Per 1 maart 2024 ga je over op het Bomvol pakket van €14,95 per maand en kijk je via de app ipv via de schotel.
Nu maar hopen dat dit allemaal goedkomt.