Ga naar inhoud

Softmatic

Leden
  • Aantal items

    105
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Softmatic

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 05/08/1974

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. De telefonische helpdesk: Ik: "Ik heb nog dat HDTV-pakket op de slaapkamerkaart, dat kan er wel vanaf. Heeft dat pakket nog enige meerwaarde?" Helpdeskmedewerker: "Ja, zonder dat pakket heeft u alles in SD..." LOL... Heb voor de zekerheid gevraagd wat het totaalbedrag zou gaan worden. De helpdeskmedewerker gaf aan 24,95 + 6,50 + 6,50. Maar ik wacht de bevestiging even af. En als het niet klopt dan bel ik ze nog een keer.
  2. Ik heb een entertainment-abo met 2 extra kaarten met daarop ook het volledige entertainmentpakket. Op 1 extra kaart heb ik ook de HDTV-optie. Voor het entertainmentpakket betaal ik 34,95. Voor de eerste extra kaart betaal ik 6,50 + 5,00 voor de HDTV-optie Voor de tweede extra kaart betaal ik 6,50 Nu wil ik het entertainmentpakket downgraden naar het familiepakket en de inmiddels onnodige HDTV-optie op één van de slaapkamerkaarten moet er natuurlijk ook vanaf. Zou CD in dat geval het tarief voor de extra kaarten op 6,50 houden? Of zouden ze dat dan gaan verhogen naar het nieuwe tarief van 9,50? Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Dan wordt het me te gortig... En wat zou er gaan gebeuren met het aanbod op de extra kaarten? Zal dat het familiepakket zijn, of wordt dat het basispakket? Heeft iemand hier ervaring mee?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid