Jump to content

greydutch

Members
  • Posts

    106
  • Joined

  • Last visited

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Berlijn

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

greydutch's Achievements

  1. Hallo ceesv, Kun je me ook nog verraden welke? Ik vermoed: de door CD op hun website aangeboden en naar ik mag aannemen goedgekeurde Mediaguard 3 CI (zonder ingebouwde smartcard) die ca. € 60,00 kost. Want de smartcard die ik nu heb blijft op zich toch wel gewoon geldig? Hoe zeker is het trouwens dat deze plannen echt doorgaan, of is dat momenteel nog echt koffiedik kijken? Dank je wel.
  2. Mag ik hier even op inhaken (ik heb een VU+ Uno 4K SE): welke CAM zou ik dan moeten gaan gebruiken? Ik heb hier nog drie verschillende CAMs liggen, waarvan er één door CanalDigitaal was goedgekeurd (zie bijgaande foto). Kan ik die dan hiervoor gebruiken, of moet ik alsnog een nieuwe aanschaffen? Mijn dank.
  3. Hallo Sprietje, Bedankt voor je reactie. Ik heb het net even uitgeprobeerd: mijn CI-module werkt nog wel. Aan mijn Windows computer is namelijk nog een TechnoTrend S2 3650 CI met Asta Cam aangesloten voor mijn tweede CD kaart en ik zie nu dat deze ook werkt met de MediaGuard CAM die ik ooit bij Canal Digitaal heb gekocht (inderdaad: flink wat jaartjes geleden!). Is er voor mij dan misschien toch nog hoop?
  4. Als tamelijke leek op dit gebied is mij de draagwijdte van deze verandering nog niet helemaal duidelijk. Ik heb een VU+ UNO 4K SE en heb destijds met enige moeite de Oscam geinstalleerd. Werkt sindsdien perfect! Als die mogelijkheid volgend jaar inderdaad wegvalt: de VU+ heeft toch ook een CAM slot. Kan ik die dan niet gebruiken? Ik heb een normale oranje CD smartcard en er ligt hier ook nog de MediaGuard CAM die ik gebruikte voordat ik de VU+ had. Deze CAM heb ik ooit rechtstreeks bij Canal Digitaal besteld en er staat ook op dat deze door CanalDigitaal is goedgekeurd (zie bijgaande foto). En hij heeft geen zwarte wereldbol! Het lijkt mij nogal vreemd als ze hun eigen gecertificeerde product een paar jaar later opeens voor ongeldig zouden verklaren. Of zie ik dit te simpel? Ik woon in het buitenland, dus Ziggo & Co. zijn voor mij geen alternatief. Bovendien neem ik graag wel eens een goede film op en dat is dan weer met NL Ziet & Co niet mogelijk.
  5. Hallo, Ik heb een nogal merkwaardig probleem met de Canal Digitaal App. Ik heb deze net geinstalleerd op mijn nieuwe HiMedia Player (met puur Android 7.0, dus niet Android TV), die per kabel met mijn router is verbonden. Het installeren van de App was geen probleem, maar als ik hem op de HiMedia Player start krijg ik (in het Engels) de informatie dat het door mij geselecteerde kanaal (NPO2) niet via een mobiele verbinding beschikbaar is. Ik dien daarom de Wi-Fi aan te zetten. Nu heeft de HiMedia weliswaar Wi-Fi, maar die heb ik gedeactiveerd, want LAN heeft uiteraard mijn voorkeur. Blijkbaar denkt de Canal Digitaal app dat de LAN verbinding een mobiele verbinding (zoals 3G, LTE?) is en weigert daarom zijn dienst. Met de Apps van bv Netflix en Amazon Video heb ik dit probleem niet. Herkent iemand dit? Is er een oplossing (behalve dan van LAN naar Wi-Fi over te schakelen)? Hartelijk dank.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.