Jump to content

uncle

Members
  • Posts

    133
  • Joined

  • Last visited

About uncle

  • Birthday 05/08/1945

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Diemen
  • Interesses
    TV, Radio

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

uncle's Achievements

  1. Omdat ik de signalen op 23 Oost niet meer kan ontvangen bied ik mijn ongebruikte module voor € 50,00 te koop aan.
  2. Om aan alle opwinding een eind te maken kreeg ik vanochtend het volgende mailtje in m'n bus: "Belangrijk bericht: onterecht verzonden betaalverzoek Beste klant van Joyne, U heeft deze week een bericht van ons gekregen met een verzoek tot betaling van uw Joyne abonnementskosten. Deze email is door een administratieve fout ten onrechte naar u verstuurd. U mag deze email als niet verzonden beschouwen en u hoeft dus ook geen betaling te verrichten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Canal Digitaal " Ik had natuurlijk voor het faillissement mijn abo opgezegd. Abonnees die niet hebben opgezegd. moeten dus wel alsnog aan CD betalen.
  3. Wat scherts mijn verbazing toen ik vanochtend mijn mail opende. Een rekening van CD voor een maand abonnement op Joyne van 1 t/m 31 mei à € 23,00 terwijl het Joyne abonnement op 6 maart was afgelopen door mijn opzegging.
  4. Het gaat niet om de kaart (heb geen kaart) maar om de CI+ die de VU+ Solo4K op OpenPli niet ondersteund.
  5. De CI+ voor ontvangst van HD+. Met OpenPli gaat het dus niet.
  6. Werd gebeld door mijn Satelliet winkel dat een VU+ Solo geen CI+ module ondersteund. Weet iemand een oplossing?
  7. Satelliet? Over en uit voor mij. Blijft alleen Astra1 en Hotbird 13E over. Mijn Joyne jaar contract liep medio maart jl af en heb die niet verlengd. Alsof ik een voorgevoel had. Erg jammer dit alles.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.