Op onze camper hebben we een Telesat 85cm automatische schotel staan waar de coax kabel in de schotel is gebroken.
Kan iemand mij adviseren hoe ik een nieuwe coax kabel kan monteren ?
Moet ik bv de schotel er af halen of kan dat met de schotel op het dak te laten ?
De besturingskabel kan namelijk niet door de dakdoorvoer en dan moet ik of die er af zagen of de stekker van de besturingskabel los halen.
Wie kan mij adviseren wat te doen ?