Jump to content

Recommended Posts

Posted

In welke cam's moet een goed geprogrammeerde ziverkaart met bij voorbeeld marrad file programma's decoderen ?

Posted

@ Beber<P>In je profile heb ik kunnen zien dat je een Humax hebt maar heb je een Alcam patch (versie 3.2) onboard?<P>Indien je de juiste patch hebt moet je de Silvercard in je embedded (interne) cam stoppen en evt. je CI module eruit halen<P>km

Posted

Ik heb een humax 5300 CI met embedded Viaccess en een cam module aston 1.05

Posted

helaas moet irdeto embedded zijn <BR>grtz hendrik b rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...