Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merkte gisteravond dat de silvercard geen beeld meer geeft op K*osque, terwijl de funcard dit nog wel doet?<BR>Dit geldt voor zowel Humax als Nokia, weet er al iemand waarom dit zo is?<BR>Aanpassing PIC-file?<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 24-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Posted

Probleem zelf opgelost, keys keys en nog een keys!<P>Topic kan verwijdert worden!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...