Ga naar inhoud


Help Xtreme overleden


Ralleygolfg60

Aanbevolen berichten

 

Eindelijk gelukt ,Xtreme Pvr Ucas vermoord.

Nu zullen jullie wel denken ,weer zo een die zijn ucas heeft opgeblazen met een penta 1.11.

Maar dat is hier niet het geval die ucas had ik al volledig onder controle met mijn cas interface, en mijn zelf gebouwde j-tag. Ik had hier MR 1.08 op draaien dus dit was allemaal naar de zin en werkte goed.

Maar zoals dit voor mij hobby is, ben ik ook met andere firmware's gaan stoeien. Eerst van Arnion, toen van @tsat. Dat ging ook goed, de Xtreme werd steeds beter. Later vond ik Digix emu firmware maar daarvoor moest er ook een andere boot loader in, namelijk versie 1.12. Dat ging ook goed en liep fantastisch. Maar ik die niet gauw tevreden ben, vond op een Forum, waarvan ik de taal niet machtig was een boot loader versie 2.12 en dacht hee een update dus inladen dat ding. Stom dus want dat bleek van een skycrypt uit voering te zijn. Vanaf dat moment kon ik geen andere firmware meer laden. Na vele pogingen bootloader 1.12 weer terug te schrijven, kan ik nu helemaal geen contact meer krijgen met mijn xtreme met welke loader dan ook. Zelfs met hyperterminal is niets meer te zien.Dus om een lang verhaal kort te maken als hier een expert is die mij kan helpen om weer contact met mijn Xtreme te krijgen zou ik het zeer op prijs stellen.

 

Vriendelijke Groet Richard.

DM8000HD DM500HD WaveT90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je al geprobeerd om door middel van twee xtreme te koppelen het weer in orde te krijgen.

Zodat je van de ene de goede software weer in de andere pompt.

zomaar een idee hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Leendert bedankt voor je reaktie. Die optie heb ik ook al geprobeerd en dat lukt ook niet meer. Ik heb inmiddels van iemand die er meer verstand van heeft,vernomen dat de chip 39vf160 er uit gesoldeerd moet worden,en op nieuw worden voorzien van een bootloader met een tsop programmer.

DM8000HD DM500HD WaveT90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...