Guest Posted November 26, 2001 Posted November 26, 2001 ik heb een cloon van mijn c+ kaart gemaakt maar na een 5 soms 10 min valt hij uit wat doe ik niet goed
Guest Posted November 26, 2001 Posted November 26, 2001 waarmee heb je die kaart gekloond, met mastera gaat dit niet heb ik vernomen dus.....
Recommended Posts