Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik heb hier momenteel wel 6 kapotte kaarten liggen de normale waverkaarten weet iemand hier een oplossing voor ?? ik kan ze gewoon niet meer proggen error in de buffer ??

Posted

Hi active,<p>Met zo weinig informatie over het probleem zullen er m.i erg weinig mensen zijn die hier iets mee kunnen.<p>Welk programma gebruik je?.

Welke programmer gebruik je ?.

enz, enz.

vgr,

Sammex

Posted

gebruik gold 140 soft in combi met de gold programmer snap er niets van er zit een blust functie op maar vraagt dan of ik een jumper wil omzetten , maar die zit er niet op , het word zo wel een dure hobby ??

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...