Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ben al geruime tijd aan het stoeien met gold- en funkaartjes en een MasteraII, dit lukt me aardig. Nu probeer ik echter een piccard II (16F876/24C64) maar ondanks het lezen van alle treads op het forum lukt het me niet iets van data op de kaart te krijgen, nog op de pic nog op de eeprom. Ik krijg steeds error 0000. Heb reeds geprobeerd met ***geen-reclame*** 1.75 , icprog 1.04 en picbined 1.42 doch met steeds gelijkaarddige melding. Domme vraag mischien, bestaat de Silvercard ook in andere kleuren (en smaken laugh.gif" border="0 )? De kaart die ze me voor een piccard 2 verkocht hebben heeft een lichtgroene en purpere kleur en is bedrukt met 0 llen een 1en.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Posted

hoi,

heb je bij ***geen-reclame*** 1.75 wel de eeprom aangevinkt rechts onder.

grtz hendrik b confused.gif" border="0

Posted

Ja, heb al geprobeerd met en zonder aanvinken. Het loopt al fout met het schrijven vaan de bootloader <img src="graemlins/huilen.gif" border="0" alt="[Huilen]" />

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Posted

Heb het even geprobeerd,maar ik krijg geen foutmeldingen.Dus er zou een mogelijkheid kunnen bestaan dat het in de kaart type zit die je gebruikt.Die mooie groene kleur zegt mij nl. niks dus ga zo even informeren voor je.

grtz hendrik b frown.gif" border="0

Posted

Met de multiprog2001xl gaat het perfect. Ken je niemand met zo'n programmer ? Dan kun je daar je kaart testen.

Posted

Tnks voor de moeite. Heb het kaartje hier niet bij mij liggen maar ik denk wel dat ik de juiste kleurtjes beschreven heb. Er liggen daar thuis zo veel kleurtjes op tafel laugh.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Posted

FF een rechtzetting is een kaartje met blauw en groen ipv purper en groen.

Neen, iemand met zo een programmer ken ik niet maar zoals ik overal kan lezen zou het wel moeten lukken met een Mastera II.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Posted

Ze hebben me in de shop een funcard in de nek gedraaid ipv een silver. We zullen dus nog eens ff moeten binnen wippen. Tnks voor de reply's. Topic mag gesloten worden.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...