Ga naar inhoud


Piccard II proggen ?!?!


Aanbevolen berichten

Ben al geruime tijd aan het stoeien met gold- en funkaartjes en een MasteraII, dit lukt me aardig. Nu probeer ik echter een piccard II (16F876/24C64) maar ondanks het lezen van alle treads op het forum lukt het me niet iets van data op de kaart te krijgen, nog op de pic nog op de eeprom. Ik krijg steeds error 0000. Heb reeds geprobeerd met ***geen-reclame*** 1.75 , icprog 1.04 en picbined 1.42 doch met steeds gelijkaarddige melding. Domme vraag mischien, bestaat de Silvercard ook in andere kleuren (en smaken laugh.gif" border="0 )? De kaart die ze me voor een piccard 2 verkocht hebben heeft een lichtgroene en purpere kleur en is bedrukt met 0 llen een 1en.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het even geprobeerd,maar ik krijg geen foutmeldingen.Dus er zou een mogelijkheid kunnen bestaan dat het in de kaart type zit die je gebruikt.Die mooie groene kleur zegt mij nl. niks dus ga zo even informeren voor je.

grtz hendrik b frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF een rechtzetting is een kaartje met blauw en groen ipv purper en groen.

Neen, iemand met zo een programmer ken ik niet maar zoals ik overal kan lezen zou het wel moeten lukken met een Mastera II.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...