Ga naar inhoud


Software Update


ukkiepukkie

Aanbevolen berichten

Net Canal plus gebeld,maar ze willen niet veel vertellen wat de update inhoud.<BR>wel dat het een update is en dat de ontvanger een beetje anders gaat werken met de codering.<BR>Eerst wisten ze van niks, toen dat het een update was van de leverancier en nadat ik wat meer ging vragen gaven ze toch een beetje toe dat het wel een update van hun was<BR>dus uitkijken want er veranderd wel wat<P>groetjes<BR>John

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik lees ook dat de Philips 5816 het slachtoffer zou zijn. Ik zie echet niets gebeuren. Ik werk met H2DEETOO 6071 NL+Taq patch en de duckfiles. Zie ook nog Taq.<P>Groetjes,<P>Tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit inderdaad niet zo`n fijne update is,dit is waarschijnlijk de voorloper op de eventuele nieuwe kaarten die de abbo`s gaan krijgen,daarna de verandering van codering,de gold over en uit en ook de mosc 4.1 en lager,en eventueel ook een hogere versie,er word misschien een nieuwe lijst met extra commandos geladen die pas in february 2002 geactiveerd wordt voor het nederlandse pakket,waardoor je nu nog niks merkt,op die manier kunnen ze waarschijnlijk zorgen dat buitenlandse zenders compatible blijven met de gewone seca codering en hun een paar commandos kunnen toevoegen,of in ieder geval enigsinds gewijzigde commando`s.<BR>Deze update heb ik het vermoeden is om dadelijk ook de aston cams buitenspel te zetten,die begrijpen dan waarschijnlijk die enigsinds gewijzigde commandos niet meer.<BR>Deze update wordt op meerdere kanalen van het nl pakket uitgezonden,ik ben trouwens wel benieuwd of deze update ook mensen treft met een officiele kaart met een goede pbua en mk1.Ook ben ik benieuwd of het mensen treft met een spaanse of italiaanse decoder of in ieder geval met buitenlandse software.<BR>Dit is een ongevraagde update op meerdere kanalen dus het zal niet zomaar zijn ook is het op alle merken ,officiele decoders dus dit zet men zoiezo aan het denken,want mijn beeld was goed op de philips,geen enkel probleem,dus wat moet er persè ongevraagd in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waneer moet die update dan verzonden zijn, ik merk er hier inderdaad nog niets van, ben benieuwd wat ze nu weer van plan zijn, net zo als een maand of 2 geleden met de strong kan zo de helft terug naar de fabriek......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan niks met Gold kaarten te maken hebben, want op m'n standaard flips met standaard C+ kaart (alleen settop pakket), krijg ik die groene balk ook.<P>Als ik m'n deco aanzet op 1 van de NL kanalen krijg ik gedurende maximaal 2 seconden die balk. Daarna is tie weg. Bij het zappen kom ik 'm niet meer tegen. Echter als ik de deco even heb uitgezet en daarna weer aan, komt ie weer voor een paar seconden terug met de groene balk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel een Strong 8000 en een humax 5400. Bij de Humax(allcam 3.1)en aton 1.04 gebeurd er helemaal niks, die gaat lekker door en bij Strong 8000 kreeg inderdaad een groene balk van 3 seconde met zowel m'n orginele en met goldkaart maar die werkt draait ook nog gewoon verder met K en T.<P>P.s Strong versie 20 met strong8000PPV.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem vanavond aan gezet zonder kaart erin (origi en GW) en zelfs toen kreeg ik de groen balk, gelijk weer uitgezet want ik moet die kl**e zooi van canaal + niet laat ze die rotzooi maar lekker houden, en als je die mu**en aan de lijn krijgt als je ze belt zeggen ze doodleuk van niets te weten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Ik meende dat ik ergens gelezen had in een bericht dat C+ zelf de wereld in heeft geholpen dat ze nieuwe software naar de seca dozen zouden sturen voor de pay per vieuw kanalen die ze willen lanceren eind dit jaar en dat dit met een speciale pay kaart kan worden ontvangen. Heeft iemand dit nog ergens op papier staan ?<P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

als iemand die nieuwe soft heeft zal ik hem eens met de oude vergelijken lijkt mij op dit moment het verstandigste (klopt dat ze bezig zijn met ppv maar dan zouden ze er bv 62 serie van philips in kunnen zetten )een aanval op aston lijkt mij niet logisch want ze verkochten maar wat graag abbo's aan reciever bezitters die een kaart wilden hebben.<BR>GERARD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...