Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heb probleemloos GW cards geprogged met deze programmer.

Kan ik ook een pic2 hiermij proggen en met welke programma's het beste? Ik ben gewend aan chipcat maar anders moet volgens mij toch ook kunnen.

Gaarne advied

Posted

@matrifix,<p>Dat kan inderdaad met een Moby Dick.

Het programma ***geen-reclame*** is hiervoor

aan te bevelen.<p>Succes <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" /> <p>sattaz

Posted

Hallo again,

Heb geprobeerd met ***geen-reclame***; no suc6

Loader laden in Ludi mode (schakelaar 123=RLR) OK

Eeprom laden im mouse mode (schakelaar 123=LRR): fout bij schrijven 24C16, hoewel 16C876/24C64 mode geselecteerd is.

Na OK wordt de PIC nog geladen.

Wat doe ik fout. In rechterhelft beeldscherm van ***geen-reclame*** staat een hoop instellingen, die ik niet snap.

Posted

@matrifix,<p>16F87/6/7 + 24C6X selecteren.

Rechtsonder vakje EEPROM aanklikken.

In mouse-mode is stand Moby Dick :

123=LLL.<p>Zo zou het moeten lukken.<p>Succes <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" /> <p>sattaz

Posted

Sattaz, bedankt; het werkt!!! Topic closed <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...