Ga naar inhoud


Probleem met "my profile" funktie


Duwgati

Aanbevolen berichten

Hoi Toxic,<BR>Sinds gisteravond laat kan ik niet meer bij mijn PM's. Ik krijg een software error van de board-software als ik de "my profile" funktie benader.<P>Verder heb ik gekonstateerd dat je de redirector hebt aangepast, maar daamee is iets niet in orde. Je krijgt nu een foutmelding die niet in de Jali server zit. Via de direkte URL gaat het namelijk wel goed.<BR>bye<BR>Duwgati<p>[ 04-09-2001: Message edited by: Duwgati ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Toxic,ik wil graag in "my profile"m'n email adres veranderen omdat ik nog een hotmail account heb en daarom geen veranderingen kan aanbrengen.<P>Maar wat ik ook die het nieuwe(van m'n provider gekregen)krijg ik niet in m'n profile,eindigt op myokay.net of is dit gebanned?<P>Heb al een paar keer gemaild naaar info maar nooit iets weer gehoord.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duwgati,<P>Sorry voor het late antwoord. Ik zal de komende tijd maar weinig online zijn. Ik heb besloten het om privéredenen de komende week(en) wat rustiger aan te doen. Ik werd zojuist door iemand per e-mail op deze foutmelding gewezen en besloot even te kijken wat er loos is.<P>@Iedereen met het "PM" probleem:<P>Stuur even een PM of e-mail met de exacte foutmelding anders kan ik het bericht dat de fout verzoorzaakt niet verwijderen.<BR>De redir is aangepast smile.gif" border="0<P>@goto<P>Ik lees op de host provider van dat e-mail adres:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> jippii.de - E-Mail ist ein kostenloser, auf Privatpersonen gerichteter E-Mail-Service <HR></BLOCKQUOTE><BR>Freebie email providers ondersteunen wij helaas niet. Je zult het email adres van jouw dail-up internet provider moeten gebruiken, sorry!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 04-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic,dat email adres heb ik van m,n dial up provider gekregen,de provider is "My- okay" maar is vorig jaar overgenomen door jippy gmbh,de email service kan dan wel kostenloos zijn maar hoort bij m'n internet account en daar betaal ik wel degelijk voor.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...