Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo wie kan mij helpen ik heb hier bij wat onderwerpen gelezen dat jij bij een ascom geen goldkaart kan gebruiken want hij doet het niet en die witte wel zeggen ze wie kan mij hier wat meer over vertellen en wat bedoelen ze met die witte alvast bedankt kiki

Posted

werkt wel hoor heb het hier aan de gang

op een gepatchte asscom alles er op zonder

problemen

gewoon naar de goeie file's zoeken en proberen

sucses

Piet <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

Posted

@Kikitira,<p>Je hebt PM<p>Binzi <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

Posted

hallo bedankt voor jullie informatie ik was al bang dat ik het niet voor elkaar zou krijgen ik ben pas er mee begonnen heb er al veel over gelezen en vind het harstikke interesant maar ik moet nog veel leren en deze site is echt harstikke goed leuk dat jullie zo andere helpen groetjes kiki <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

  • 4 weeks later...
Posted

jongens ik heb 4secoms met goldcard elke maand geen probleem ,deze ontvangers zijn ook niet gepatcht,gewoon de secafiles van de plilips werkt

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...