Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik heb een mastera en wil goldcard schrijven

met ***geen-reclame***,heb op duwgatisite gekeken

en als zo gedaan.maar als de eeprom geschreven

moet,stopt als. mijn mastera staat op 0.

heb van als geprobeert maar niets lukt.

heefd iemand een tip of hier ervaring mee?

alvast bedankt groeten jaapie

Posted

ben er nu achter gekomen dat je bij master crd

het voltage moet opvoeren om een goldcard te schrijven.weet iemand of dit ook met eem mastera

het geval is?het zou gemakelijk kunnen,

ik heb alles gedaan zoals Duwgati omschrijft maar

geen suc6.bij ***geen-reclame*** nog chipcat.ben gaan

kijken of ik nog wat had liggen.en zag dat de adopter van mijn chipdrive 12V is met 200mA deze is dus ook hoger.de orginele adopter van mijn mastera is 8.2V

met 600mA.Wie weet hier meer van?aub help me even.

groeten jaapie

  • 4 weeks later...
Posted

hoi gebruik gewoon gold 140 en mastera in mode f

kaart lezen ,evt opslaan, kaart wissen.

eerst eeprom proggen en dan de pic proggen ..

Posted

dat is juist het grootte probleem frown.gif" border="0

het is de mastera 1,die heefd die extra functie niet

maar bedankt voor je reactie <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

ik ga weer <img src="graemlins/lezen.gif" border="0" alt="[Lezen]" />

groeten <img src="graemlins/beerchug.gif" border="0" alt="[Proost!]" />

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...