Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijn ervaring met ***geen-reclame*** zijn de zelfde.Ik heb en reeds velen met mij een zeer goede ervaring met icprog 104.Op 3, 57 MHZ

Dus ik gebruik alleen icproq, altijd oke !!!<p>Suc6

Posted

bij mij werkt het wel perfect met ***geen-reclame*** wel even de eeprom onder aanvinken en het werkt als een speer<p>

groeten adje

Posted

Help,

kan iemand me helpen met het programeren va een PicSilvercard II ?

***geen-reclame*** blijft zeggen : error to write loader0000 met mijn Mastera 1.

Compoort staat goed en alle instellingen van Duwgatti ook !<p>Alvast Vriendelijk Bedankt !<p>tonbeckers@home.nl

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...