Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds de laatste key-wissel problemen met de gold kaarten met het alfa tekentje.

Deze kaarten laten zich wel beschrijven maar in de deco (phillips 6073) reageren ze niet. (steek kaart in de decoder).

Met een andere goldcard zonder het alfa tekentje heb ik geen problemen. En met mijn Funcard ook niet. Ik schrijf de kaarten met een multi-pro.

 

Wie kan dit verklaren of heeft een oplossing hiervoor.

 

...is dat nou Hackserij? <img border="0" title="" alt="[in de war?!]" src="images/icons/confused.gif" />

Posted

Even opnieuw vragen,

 

Ik heb sinds de laatste key-wissel problemen met de gold kaarten met het alfa tekentje.

Deze kaarten laten zich wel beschrijven maar in de deco (phillips 6073) reageren ze niet. (steek kaart in de decoder).

Met een andere goldcard zonder het alfa tekentje heb ik geen problemen. En met mijn Funcard ook niet. Ik schrijf de kaarten met een multi-pro.

Wie kan dit verklaren of heeft een oplossing hiervoor.

...is dat nou Hackserij? <img border="0" title="" alt="[in de war?!]" src="images/icons/confused.gif" />

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...