Ga naar inhoud


newcamd-cardserver-linux-pc


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

wie zich verveeld in het weekend kan dit even proberen

de bestanden zijn voor b.v om je seca2 kaart te delen op je locale netwerk met newcamd-tng 10 - 11 12

copy cardserv.cfg naar etc

copy cardserver.i386 naar /usr/bin

copy newcamd.conf naar var/tuxbox/config van je dreambox

je kan naderhand de wacht woorden enz veranderen

wel even in newcamd.conf het ip nummer 10.0.0.15 veranderen naar de pc waar de sever op draaid

met dank aan iemand op een duits satbord die mij er mee geholpen heeft

de server opstarten doe je zo

cd /usr/bin

./cardserver.i386

De phoenix programmer staat op 3.5 mhz bij mij

 

de bijgevoegde bestanden zijn voor newcamd-tng11 ..moet aan bijde zijden gelijk zijn dus je kan niet met tng12 inloggen op een sever waar tng 11 op draaid

cardserver bestanden voor tng 8-9-10-12 kan je overal vinden

589917-newcamd-cardserver-linux-pc-.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Foutmelding bij suse 8.1 na opstarten:

 

./cardserver.i386: /lib/libc.so.6: version 'GLIBC_2.3' not found (required by ./cardserver.i386)

 

Oftewel op suse 8.1 werkt het niet...

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik hem nu ter test op Mandrake 10 draaien. Heb nu beeld alleen is het op een of andere manier mogelijk de kaart info zichtbaar te maken?

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt.. Of we moeten naar suse 9+ of iemand moet ons kunnen vertellen hoe je de glibc_2.3 kunt inbouwen in suse 8.1... Dus iemand die dat weet of de bestanden heeft zou ons zeer kunnen helpen... Met de radegast server overigens hetzelfde glibc_2.3 probleem!!!

 

Mzzls

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Mandrake 10 loopt de server prima. Heb ook beeld op de Dreambox alleen heb ik het idee dat AU niet funtioneert. Zal vannacht de DB een aanlaten op SBS. Morgenvroeg maar eens kijken ;-)

 

Btw. Heb in newcamd.conf ingesteld dat ie in principe de kaart moet gebruiken, de popup van newcam laat de codering ook als SECA zien en verwijder ik de kaart dan gaat ie over naar Irdeto dus weet zeker dat de kaart gebruikt wordt.

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...