Guest Posted March 26, 2002 Posted March 26, 2002 Ik ben sinds enige dagen de bezitter van een MasteraII en een Funcard, mij receiver is een Philips dsx6073 (V7). Ik heb de Funcard mbv ***geen-reclame*** beschreven (in, ex eeprom + flash). Ik krijg een zwart beeld , epg werkt wel. Weet niet goed wat er mis is gegaan.
Guest Posted March 27, 2002 Posted March 27, 2002 Hoi, Laat maar heb het opgelost door de card met andere files te vullen
Recommended Posts