Ga naar inhoud


Mensen gezocht voor de download secties...


Gast

Aanbevolen berichten

We zoeken nog een paar enthousiaste Sat4All users die voor ons de download sectie willen onderhouden.<P>Hoe werkt dat?<P>Je neemt een stukje gratis webspace bij een freebie server.<BR>Wij maken een pagina met dezelfde layout als de download page van sat4all en die krijg je van ons.<BR>Je zoekt je iedere dag helemaal suf naar nieuwe software en key's<BR>Je zet die na ze netjes te hebben gesorteerd en getest online op jouw pagina.<BR>Wij nemen jouw pagina op in de sat4all download sectie.<P>We zoeken iemand voor een pagina voor Seca en iemand voor Irdeto.<BR>later ook nog iemand voor viaccess!<P>Laat de ideen maar binnenstromen smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pipo,<BR>Schaam jij je niet ? Wat betaal jij om van dit board gebruik te maken ??????????<BR>Betaal jij ook al die mensen die zich dag en nacht inzetten voor onze hobby ??????????<P>Nou je moet maar durven !!<P>Geen groeten,<BR>exDumber<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha laat mij niet lachen werk jij gratis surf jij je dan maar heel de dag suf en doe het dan .<BR>En trouwens voor niks gaat de zon op .<BR>en dan nog gezwegen over het risico achteraf<BR>want wie zal dan de schuldige zijn????????.<BR>Groeten en begin er vast aan .<BR>Doei.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo, jij bent een van die figuren waar volgens mij niemand hier hoogte kan krijgen.<P>Gedraag je gewoon op dit board.<BR>Ik heb je al eens eerder gewaarschuwd.<BR>Ik spendeer uren per dag om hier de zaak draaiende te houden (GRATIS!!!!)<P>Ik was eigenlijk van plan je hier voorgoed te bannen, maar in plaats van die maatregel krijg je hierbij je laatste waarschuwing.<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,...PIPO<BR>Ik gebruik dialup internet(dus,hoge telefoon kosten)ik ben meer dan tien keer per dag hier.<BR>WIE BETAALD DAT?????????<P>C U Kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zozo Pipo is een profiteur een ander al het werk laten doen en zelf geen enkel risico willen lopen. Daar heb ik wel mijn bedenkingen bij. Je moest dankbaar zijn dat er zulke mensen zijn die het al doen voor de hobby en niet voor de centen.<P>Voor mij is deze discussie afgelopen en zal hier geen reactie's meer op geven.<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee SAT4ALL alvast bedankt dat jij mij niet band maar ik ben van oordeel dat als ik zeg <BR>dit niet gratis te willen doen dat de andere mij daarom niet hoeven af te breken waarom doen die het dan zelf niet ???.<BR>En ik een profiteur?? dat zou ik toch niet durven zeggen ik denk toch dat ik hier regelmatig ook goeie dingen doe.<BR>Maar ik weet af en toe ben ik niet te genieten en dat komt om dat ik hier soms ook eens wil lachen maar blijkbaar verstaan er een hoop mensen dat niet en nemen ze mij het kwalijk dat is dan hun probleem.<BR>Ik leef maar een keer en dat zal ik geweten hebben het leven is al een straf dus laat ons dan ook eens plezier maken .<BR>en als ik dan toch geband word dan is dat pech voor mij maar daar lig ik niet wakker van maar dan weet ik wel dat jullie niet sterk genoeg zijn om een reaktie te krijgen .<BR>Ik hoop dat ze het nu verstaan.<BR>Groeten <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gewoon een dial-up verbinding en dus een heeeeele hoge telefoonrekening!<BR>Internet via de kabel wordt hier pas in augustus verwacht.<P>Pipo, je hebt het dus duidelijk nog steeds niet begrepen.<BR>Alleen al het feit dat op jouw posting bij een aantal mensen dezelfde negatieve reactie oproept is een duidelijk teken dat je je echt belachelijk gedraagt.<BR>Ik leef net zoals jij ook maar 1 keer, maar ik **** me liever suf, en vergrijp me liever iedere week aan een andere blonde ****** als me met zo'n zinloze discussie bezig te houden.<P>Ik ga je niet bannen, maar ik wil wel dat deze discussie NU een einde heeft.<BR>Niet meer reageren, en gewoon lekker positief blijven doorgaan!<BR>Dan kunnen andere mensen dit topic gaan gebruiken waar het voor bedoeld was... <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 22 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, Webmaster,<P>Je hebt een goede smaakt wat die blonde ****** betreft. Beter in het echt dan via Tq XX!<P>Keep up the good work!<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo, Als je echt om het geldt te doen is kan je mischien beter in het Sircus gaan werken.<P>------------------<BR>

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...