Guest Posted April 11, 2002 Posted April 11, 2002 Weet iemand of het al mogelijk is om een andere codering (vb. beta/irdeto)op een GW-card te zetten?
Guest Posted April 11, 2002 Posted April 11, 2002 Moet zeker kunnen, alleen is hier schijnbaar geen vraag naar. Iedereen gaat meteen aan de fun... Helaas...
Recommended Posts