Guest Posted April 16, 2002 Posted April 16, 2002 Ik woon hier in Noorwegen en kan alleen via Zweden z'on picje kopen, hardstikke duur en verzendkosten, gedoe. Als er hier iemand nog zón picje heeft liggen en em niet meer gebruikt ? Kan evt. ruilen met een max232 die op een phoenix zit ,is ook een stuk duurder dacht ik.
Gerdy Posted April 16, 2002 Posted April 16, 2002 heb jouw zelfde vraag in een ander topic reeds beantwoord! Gerdy
Recommended Posts