Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik woon hier in Noorwegen en kan alleen via Zweden z'on picje kopen, hardstikke duur en verzendkosten, gedoe.

Als er hier iemand nog zón picje heeft liggen en em niet meer gebruikt ?

Kan evt. ruilen met een max232 die op een phoenix zit ,is ook een stuk duurder dacht ik.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...