Jump to content

Recommended Posts

Posted

Met Moscas 2.04 en 2.05 krijg ik met mijn gecloonde (silver)kaart dat ik een pincode moet invoeren. Daarbij staat de opmerking protected Service.

Met de lagere versies van Moscas heb ik dat niet. Kan iemand mij vertellen waar dat in zit ??

Posted

Nee, het klopt het ligt niet aan jou maar aan die ene versie.

Met de allerlaatsteversie (2.05) zou je dit probleem niet meer moeten hebben.

 

Grtz,

Lucky Star <img border="0" title="" alt="[Geschrokken]" src="images/icons/shocked.gif" />

 

<small>[ 25-04-2002, 11:15: Bericht gewijzigd door: Lucky Star ]</small>

Posted

Met de allerlaatste versie is het inmiddels gelukt om geen pincode meer te hoeven invoeren.

 

Maar ik heb ook gemerkt dat de combinatie VP20 en ***geen-reclame*** er ook van invloed op is. Met ICProg en de hendel naar beneden gaat het vlekkeloos. Met ***geen-reclame*** gaat het alleen met de oudere versies van Moscas.

Posted

Gelukkig maar .. er is er dus weer een die ontdekt heeft dat je de MOSC CLONE beter met IC-Prog kunt proggen.

 

De mazzel,

Lucky Star <img border="0" alt="[Duimpje]" title="" src="graemlins/thumb.gif" />

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...