Jump to content

Recommended Posts

Posted

hi,

Met een weertje dat het hier is in belgie,wat doe je dan,je kuist eens de ouwe bestanden en gegevens uit je pc'tje,want de software veranderd zo snel dat je pc snel een rommelbak wordt ( de hd) <img border="0" title="" alt="[Frons]" src="images/icons/frown.gif" /> .Ik kwam toevallig gegevens tegen van iemand die een seca abonnement gehad heeft en die zijn abonnement heeft opgezegd in mei 2001.Zo dacht ik,laat ik ze voor de gein eens invulen met een editor.programeer een gw k**rtje,en steek het in een seca module.Zoals normaal geen beeld.Wat mij verbaasde,dat ik na +/- 15 minuten beeld had:).ja ik had beeld in s*c* en de datum stond netjes op 31/05/2002.Nu mijn vraag,schakelt de boys de kaarten niet uit van mensen die hun abo opzeggen ,of gebruiken ze diezelfde gegevens voor een andere abonnee? Ik ben er zeker van dat hij geen abo meer heeft en na bijna 1 jaar werken die gegevens nu nog. <img border="0" title="" alt="[Glimlach]" src="images/icons/smile.gif" /> Iemand een verklaring?

Posted

Misschien abootje verkocht aan een ander??of iemand anders heeft de kaart aangemeld??

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...