Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waarom zijn bijna alle file's voor de nokia en de humax?

Wat is het verschil? Wil namelijk een fun voor de echostar maken.

 

Groetjes,

 

Ron

  • 2 weeks later...
Posted

Je bedoeld waarschijnlijk 5 in 1 files ?

Zo ja dan kan ik je zeggen dat er voor de echostar geen software is om 5 in 1 files te gebruiken.

Je zal een CI moeten hebben met b.v. een omgebouwde irdeto CI zodat je daarin de 5 in 1 files kunt gebruiken.

 

Als je alleen seca files wilt hebben voor een Echostar dan moet je eens kijken op de site van Satkoos die heeft ze.

 

Heel veel succes

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...