Ga naar inhoud


kletspraat.


Gast

Aanbevolen berichten

Ja kletspraat .<BR>door een zin een een replay van mij .voor ( dit soort gel*l hebben ze een ander board. iets met fun of zo. :-).)<BR>ben ik gebanned op het funboard. Niet dat ik me daar dus heel druk om maak .Maar moet het toch even kwijt. Waar ik op doelde met de bovenstaande zin . is dat het allemaal kletspraat is en aangezien hier op het board dus een forum met de topic kletspraat ontbreekt. verwees ik dus even naar het andere board. Want een topic met een mededeling van het sat4all team hoeft toch niet gevolgt te worden . door een ellelangen reeks replays over hoe en wat nu eigelijk domme vragen enzo zijn.<BR>Het ging toch om de mededeling toch ?<P>dus gaarne geen replays op deze topic.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voordat er inderdaad weer een eindeloze discussie onstaat over iets wat op dit moment ondanks alle goede bedoelingen van sommige mensen toch niet op te lossen is lijkt me het inderdaad verstandig om de woorden van djazzie te volgen en deze thread te sluiten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...