Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wie kan mij verder helpen met de volgende vraag<BR>Op een computer wil de software funprom-227-232 prima draaien op een andere computer krijg ik steeds bij het opstarten van de software de melding 10093:succesful wsa startup not yet performed … wat zou dat nu betekenen<BR>B.V.D martin<BR>

Posted

Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn laptop, op mijn desktop werkte versie 2.32 echter prima.<BR>Het enige verschil was dat op mijn desktop internet, en dus ook externe toegang, geinstalleerd was.<BR>Na installatie van externe toegang op mijn laptop werkte 2.32 perfekt.<BR>Er is in de Funcard programmer software een tabblad met een download mogelijkheid.<BR>De software controleert met opstarten blijkbaar of externe toegang geinstalleerd is!<BR>

Posted

<P> TonB bedankt voor je tip heb de externe toegang geinstaleerd maar helaas nog de zelfde foutmelding wie heeft nog meer tips

Posted

Martin,<BR>Heb je ook het TCP/IP protocol toegevoegd bij de netwerk instellingen (configuratie scherm.<BR>Het Funprom programma moet "denken" dat het toegang heeft tot het internet desnoods met enkele fictieve instellingen.<BR>Ik ga er vanuit dat je, evenals ik, geen gebruik maakt van internet op de PC waarop je Funprom wilt draaien.<BR>Bij mij was het ook even experimenteren met enkele netwerk/internet instellingen.<BR> Met vriendelijke groet Ton<BR>

Posted

tcp/ip heb ik ook geinstaleerd..maar ik zal alles even opnieuw doen want het is toch jammer dat het niet werkt op die computer

Posted

Ikzelf ben er tegenaan gelopen toen ik een 'kale' computer gebruikte met alleen Win98.<P>2 fouten kwam ik tegen:<BR>-SVRAPI.DLL missing. Nou die heb ik effe van een tweede systeem gepakt.<BR>-WSAstartup Not Complete. Deze wordt inderdaad opgelost wanneer DialUp Networking geïnstalleerd wordt.<P>De reden hiervan is, dat FunProm 2.32Beta een optie bevat om nieuwe hex files van het Internet te downloaden. Best wel handig alsie dan ook met DUN kan communiceren.<P>Groet<BR>LDP

Posted

Bedankt allemaal voor de tips ..heb even een modem aangesloten toen bleek dat er toch iets niet goed was met de tcp/ip instellingen<BR>nu werkt funprom prima

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...