jepe Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 Heeft ienand misschien een mooie settingslijst voor de Hyundai HD DCPVR-02. Ik draai net de Zehnder software. Ik kan natuurlijk wel alle transponders gaan inlezen. Maar duurt uren. Dus als iemnnd een recente lijst heeft, heel graag. Is er overigens nog betere firmware dan de Zehnder 3.90 p?
wammeswaggel Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 Een scan duurt toch niet zo lang? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
jepe Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Geplaatst: 16 mei 2004 Nou bij mij loopt de scan op hotbird vast na 80 procent. Daarnaast moet ik dan diverse sats scannen en dan alle intereessante zenders in een rij dan ben je wel een halve dag bezig. Vandaar mijn vraag. Maar als niemand iets heeft dan zal ik wel aan de slag gaan. Helaas.
wammeswaggel Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 Een lijst is naar mijn idee een persoonlijke smaak. Aangezien je meerdere satellieten wil scannen, zit er niets anders op dan alleen die transponders bij een satelliet op te nemen die interessant voor je zijn: het beperkte geheugen van de PVR02 maakt dit noodzakelijk. Doe je dat niet dan zit ie zo vol. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen