Ibby Posted January 21, 2001 Posted January 21, 2001 Vorige week is mijn atmel 90s2343 uitgevallen. Daarna heb ik hem wel 60 maal geprobeert te proggen. Met resultaat 1 x beeld voor 2 min. Ik heb deze kaart sinds augustus en deze werkte altijd goed.ook bij het vele proggen werke hij goed. Ik werk met IC-prog en Carthunter op mijn Nokia 9500 met 2000 software. <BR>Mijn vraag is heeft iemand ook deze problemen of een oplossing voor dit probleem.<BR>Bij het proggen krijg ik geen foutmeldingen dus werkt alles goed. Is de atmel stuk geschreven of is hier nog iets aan te doen?<BR>Ibby
Guest Posted January 21, 2001 Posted January 21, 2001 Hier zijn die probelem niet opgtreden.<BR>Het werkt hier nog naar behoren geen uitval.<BR>Ik denk dat er iets anders aan de hand is bij jou.<BR>Nowtv
Guest Posted January 21, 2001 Posted January 21, 2001 Hallo mede atmel kijker heb hier alleen maar atmel zowel de 2343 als de 2323 en geen problemen irdeto en seca 100% oke <BR>groeten Pecari<BR>ps je kan mijn file's zo hebben stuur maar een email
Ibby Posted January 27, 2001 Author Posted January 27, 2001 ik heb het foutje ontdekt netstekker op 9volt gezet stond 12 volt de atmel werkt weer klein foutje ? maar een hoop ergernis.<BR>ps. de nieuwe atmel die toch al had besteld heeft nu twee goudkleurige plekjes op de print bij de 90s2343 proccessor heeft iemand een idee waar die voor zijn ?<BR>Ibby
Recommended Posts