Ga naar inhoud


Jupiter 1


Bart

Aanbevolen berichten

dikke shit! Na tijden met mosc en pic cards te hebben gerommeld dacht ik leuk ik probeer eens een atmel.<P>Programmeren van de atmel lijkt goed te gaan. Via Ponyprog kan ik schrijven, lezen en veriy-en en alles lijkt te kloppen. D.w.z. ik lees het zelfde uit als dat wat ik er in stop.<P>Daarna wil ik met een 3,5mhz phoenix de crd er op fietsen en dat lukt totaal niet??Vreemde is dat ik met zelfde phoenix wel goldcards en mosc programmeer.De eeprom kan ik met een progger uitlezen en die blijft akelig leeg. <P>Volgende stap is dat ik waarschijnlijk de eeprom rechtstreeks via een hex ga proberen. Nadeel is dat ik die zelf in elkaar moet flanzen omdat bij blijkbaar iedereen de crd files wel werken.<P>Iemand enig idee waarom de phoenix (beetje ouder type voonix met 2 jumpers en alleen 3m5 mhz) niet werkt met de atmel?<p>[ 12-02-2001: Bericht aangepast door: Bart ]

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


oeps helemaal vergeten, het gaat in eerste instantie om een atmel in een humax met aston 1.04 seca. Als dat lukt wil ik ook irdeto in een mm9500 met 0-cam proberen laugh.gif" border="0<p>[ 12-02-2001: Bericht aangepast door: Bart ]

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo bart<BR>ik lees hier niet of je een harpune progger heb voor de atmel hex zo niet is dit waarschijnlijk het probleem.<BR>je moet eerst de atmel hexfiles proggen met de harpune en dan met cardhunter de crds proggen<BR>de satturk files in de downloads zijn voor de astra nog goed probeer deze eens uit.<BR>ik heb alleen ervaring met irdeto.<BR>Ibby<p>[ 12-02-2001: Bericht aangepast door: Ibby ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx Ibby en Satkeumes!!!<P>Door hint Ibby toch maar eens irdeto geprobeerd omdat ik daar wat beter in thuis ben. En inderdaad werkte dat niet. Zag ook dat kaart helemaal niet herkend werd. Even een atmelfaq erbij gepakt en daar stond inderdaad de stap in die ik vergat. De lock bits deed ik dus ondertussen niet meer blush.gif" border="0 <P>Lees net idee van Satkeumes waar het dus inderdaad aan lag...<P>Nu werkt zowel Irdeto als Seca zonder wazig afplakken nog wel laugh.gif" border="0

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bart , ik zou graag willen weten met welk programma je gebruikt om de golcards te updaten , ik heb ook een phoenix met 3.5 en 6 hz optie, maar het progje secanix wat veel gebruikt wordt geeft foutmelding < failed to get atr> <BR>is de pic in mijn goldcard mischien leeg gelopen? , heb 'm een maand geleden nog gebruikt in een seca doos. <P>Best Regards,<BR>JamesT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...