Guest Posted February 18, 2001 Posted February 18, 2001 Hi all <BR>de nieuwste soft voor je mastercard proggy <A HREF="http://www.********.de/proggys/duckmaster.zip" TARGET=_blank>http://www.********.de/proggys/duckmaster.zip</A> <BR>password is "accept"<BR>de nieuste firmware inclusief is v150<BR>Suc6 sparky
Guest Posted February 22, 2001 Posted February 22, 2001 Ja bij mij werkt het goed (de nieuwste is versie 1.01).Ik moest wel eerst firmware versie 1.50 erin zetten.Je moet wel oppassen dat je geen card in de programmer hebt als je duckmaster start.<P>Waarom de link boven weer in sterretjes staat weet ik niet maar om deze versie te downloaden ga je naar het ******** board: <A HREF="http://tz3.de/********/" TARGET=_blank>http://tz3.de/********/</A> Dan naar het mastercrd topic en dan vind je hem wel.<P>Groeten,<BR>Matthijs
Guest Posted February 22, 2001 Posted February 22, 2001 Ja dat helpt dus lekker goed. Dan moet je hem hier maar downloaden: <A HREF="http://www.geocities.com/satfiles/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/satfiles/</A><p>[ 22-02-2001: Message edited by: mreuver ]
Guest Posted February 23, 2001 Posted February 23, 2001 Het schijnt dat er een 5de MODE erbij komt na installatie.<BR>Wat kan je hier eigenlijk mee ?<BR>heb proggie al wel gedown load, maar nog niet in de masterCRD geladen.<BR>Wat zijn de voordelen buiten het feit dat je de bijbehorende software kan gebruiken ?<P>Heb de masterCRD pas in bezit en ben nog een beetje huiverig.......<P>JB
Guest Posted February 23, 2001 Posted February 23, 2001 nou bij mij geeft ie bv aan mode 3 moet zetten maar klopt niks van moet mode 1 zijn..<P>ligt dit aan de software ??
Guest Posted February 23, 2001 Posted February 23, 2001 mode 5 is de zg "***geen-reclame***"mode.<BR>Hij kan nu ook andere kaartjes lezen: gsm, bank, verzekering en wie weet..?
Guest Posted April 8, 2001 Posted April 8, 2001 ik heb gisteren een mastercrd gehaalt, en daar zit een modus 5 op voor ***geen-reclame*** cards.<P>maar ik ben nu op zoek naar goede software om met dit apparaat die mooie gouden kaartje te kunnen bewerken .
Sat2All Posted April 12, 2001 Posted April 12, 2001 laatste versie van duckmaster is v1.02 althans dit is de versie die ik gevonden heb. De laatste versie van de Firmware is volgens mij v1.54 ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Guest Posted April 14, 2001 Posted April 14, 2001 Hallo,<P>D.Master104 werkte niet goed (Bij me althans)<BR>Op Mod2/3 dan Mod3 dan Mod0 volgens de D.M104 voor de GW - Verify Ok ... Maar de kaart deed t niet!maar wel met ICprog/W.phoenix ging t Perfect !!!<P>Ps:Ook deed ie t niet met Chipcat 2.1/2.2 voor de GW!<BR>Zou t aan me liggen?<P>MVG
Guest Posted April 14, 2001 Posted April 14, 2001 De laatste firmware versie is inderdaad 1.54 Maar de laatste versie van Duckmaster is 1.04 en deze werkt nu schijnbaar ook onder NT en win 2000/ME.<P>Dit is allemaal op <A HREF="http://www.soldierx.mtv.to/" TARGET=_blank>http://www.soldierx.mtv.to/</A> te downloaden<P>Ook het programma voor mode 5
Recommended Posts