Jump to content

Recommended Posts

Posted

bij wie werkt dat wel ..?<BR>diverse funkaart files getest ..werkt alleen als ik er maar 1 provider op laat staan<BR>verder met coldkaarten werkt het wel prima<BR>en ook wel in ci modules

Posted

Werkt uit de kunst ! je moet er wel wat voor doen. Ik heb als basis genomen de files waar in de CI-hex zit die met de TV3's werkt, en vervolgens in de ee-ext. de keys van srg etc. bijgezet van de file waarin deze werken en daarna tenslotte de key van SCT van gisteren. Als je met Funprom 2.44 werkt is dit goed te doen. Suc6

Posted

Bedankt bembem ik zal er weer eens mee aan de gang gaan

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...