Ga naar inhoud


Box gaat hangen


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn dreambox met de laatste emu van Ronald erop ,alles werkt prima op 1 klein probleem na.

Na redelijk wat zappen gaat mijn harddisk spinnen en de box hangen,kan dan alleen nog maar een reset doen.

Wie kent dit probleem en wat kan ik er aan doen.

 

Dreambox 7000 met draaibaar systeem en de040502a image,

settingslijst joske draaibaar.

 

M.V.G

 

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ik ken het probleem; ondanks het feit dat ik in 12 volt een 4700uF elco hebt toegevoegd.

Het is me inderdaad opgevallen, dat de droomdoos eerst vast gaat zitten en dat dan ook ineens de harddisk gaat lopen.

Terwijl er opdat moment geen functionele noodzaak is dat je zou verwachten dat er HD activiteit noodzakelijk is.

 

Ik blijf waarnemen .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dreambox hangt ook regelmatig (bij veel zappen). Ook al een paar keer bij het openen van teletekst. In het scherm verschijnt dan "searching for teletekst provider" en ik kan niets meer doen met mijn afstandsbediening. De tv zender loopt wel door. Alleen een harde reset biedt dan soelaas.

 

Ik heb mijn /var op USB stick staan (ruimte genoeg?!?), en heb een hard-disk. Buiten laatste Ronaldd heb ik twee emu's geladen. Voor installatie een erase gedaan en een erase image ge-upload. Na installatie een flash-erase uitgevoerd. Dat zou voldoende moeten zijn voor een schone image.

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...