Ga naar inhoud


hoe kan dit c+??


Gast

Aanbevolen berichten

kreeg vandaag ook de bewuste brief van c+ kan voor 30 gulden gaan kijken ,echter meer als een jaar geleden heb ik een kaart voor een 9200 aangevraagd netjes thuis gekregen met een formulier ,waarop stond dat ik een niet goedgekeurde ontvanger bezat volgens c+ en ze me geen garantie konden geven dat ik kon blijven kijken ,als ik alles nu goed begrijp komt c+ terug op deze brief en als ik 30 gulden betaal de kaart en dan ook de ontvanger zal blijven werken!! gr joost<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij geldt voor alle bezitters van een ontvanger!!!<P>Dus ook voor de door C+ goedgekeurde ontvangers.<P>Ze denken dat ze machtspositie hebben volgens mij.....<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand de Consumentenbond al eens gevraagd of het eigenlijk wel mag wat ze allemaal voorstellen, aangetekende brief, bewijs dat je hier nog woont en dat elk jaar.<P>Als er geen reactie van: die heb ik al gebeld, komt zal ik ze maandag eens vragen hoe dat nu juridisch in elkaar steekt.<P>Ze zouden in staat zijn, in Nederland wonende mensen die via hun belasting de omroepdijdragen voldoen, van ontvangst uit te sluiten, botweg omdat die niet ieder jaar C+ laten weten dat ze hier nog wonen. Dit is de omgekeerde wereld. C+ zou de plicht moeten krijgen dat zelf maar bij de gemeentes na te vragen als ze er aan twijfelen.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben een in belg wonende kijker naar irdeto c+.Ben nu benieuwd of ze mijn kaartje gaan dichtgooien omdat ik weet dat de persoon op wie de kaart is geregistreerd dat niet zal betalen.Gelukkig kunnen we dat verhinderen.En doen ze het toch,dan haal ik mijn aston crypt module of mijn pic kaartje(s) boven.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

BenBem het zou inderdaad zinvol zijn dat een lid van de consumentenbond dit eens aankaart bij deze organisatie. Wat dat betreft heeft de consumentenbond geen hoge hoed op van het gedrag van deze betaaltv provider in het recente verleden.<P>Het standaard antwoord van C+ zijde zal wel weer zijn dat in het kader van de rechten op uitgezonden producten een jaarlijkse controle van het abonnee bestand uitgevoerd moet worden. Mensen die niet willen betalen voor het servicepakket vallen daardoor buiten de controle van C+, immers er wordt via een nederlandse bankrekening jaarlijks van een inwoner van Nederland geld van deze rekening afgeschreven. Zij zullen dan aanhalen dat in het kader van de jaarlijkse controle van het ledenbestand de stappen die zij voorgesteld hebben noodzakelijk zijn.<P>Of C+ deze contractwijziging zomaar eenzijdig mag doorvoeren lijkt me op het eerste gezicht sterk maar in het kader van een goede bedrijfsvoering is een zeer ruim begrip in het Nederlandse rechtsysteem op dit moment. Hoofdreden voor C+ zal wel wezen weer een groot aantal Irdetoabonnees door deze aktie van de ledenlijst te kunnen schrappen en het einde van Irdeto nog eerder dan beloofd te kunnen voltrekken. Of de publieke en commerciele zenders deze aktie wel zo leuk vinden lijkt me ook wel een leuke vraag<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satwatcher, morgen of maandag, hangt van mijn werk af. Ga ik bellen. Het advies dat ze geven zal ik hier melden.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 22 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een voordeel bij. Door deze financiele injectie zal c+ irdeto mischien wel door laten draaien. Nadeel is natuurlijk dat ze meteen weten welke mensen een blokkertje er tussen hangen hebben. ... Diegene die niet betalen en ook geen uittreksel opsturen.Want ze zullen echt niet denken dat de kaart in de la licht en de digitale rec. op de schroothoop<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...