Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waarom wordt er geen file gemaakt cq. ontwikkeld voor de Funcard? Deze kaart heeft toch potentie genoeg op basis van zijn EEprom en Atmel processor!<P>Veel mensen hebben inmiddels 'n Funcard aangeschaft en hebben er weinig trek in om nu nog eens zo'n DS9 kaart aan te schaffen.<P>De 8515 Atmel processor is eigenlijk toch krachtig genoeg om de 'code-translate software' te draaien, deze software zorgt immers voor de omrekening van de verschillende coderingen (SECA, VIACCESS en BETACRYPT)naar Irdeto. Zodat de Irdeto cam er iets mee kan!<P>En de EEprom op de Funcard heeft ook geheugen genoeg om zo'n beetje alle providers te herbergen die er zijn!<P>Groeten,<P><B>Redcat</B>

Posted

wel Redcat,<P>Dit is iets wat ik mij ook al een tijdje afvraag ... Blijkbaar zijn ze er nu mee bezig en moeten we nog steeds een beetje geduld hebben frown.gif" border="0<P>Groetjes<P>Pinneke

Posted

Ik las ergens dat ze het al voormekaar hebben, maar dat ze h`m eerst goed doortesten voor dat ze h`m vrij geven

Posted

Nou @Stephan, als dat waar is wacht ik nog even met het bestellen van die DS9 kaartjes!<P>Weet je nog waar je dat gelezen hebt?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Posted

Op deze of de kwaak syte een paar weken geleden, vraag me niet presies waar.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...