Jump to content

Software Upgrade Mediasat Ontvangers

Guest

Recommended Posts

Het onderstaande bericht is afkomstig van een<BR>satellietwinkel die meldde dit vandaag<BR>ontvangen te hebben van Nokia.<P><BR>Beste relatie,<BR> <BR>Zoals u waarschijnlijk hebt opgemerkt is er een software upgrade voor Mediasat ontvangers (waaronder de Nokia 9302 S) beschikbaar op het Astra platform.<P>Deze upgrade is noodzakelijk om een ongestoorde ontvangst van de Canal Digitaal programma's te waarborgen.<P>Om de upgrade te activeren moet de ontvanger worden ingeschakeld op één van de Canal+ kanalen van transponder 105 (12515 H - bijv. Ned1, Ned2, Ned3). <P>Om zeker te zijn dat de upgrade plaatsvindt kunt u de ontvanger het beste op een van de hiervoor genoemde kanalen (N1, N2, N3) zetten, in standby schakelen (rode toets op AB) en vervolgens opnieuw inschakelen (opnieuw de rode toets indrukken). <BR>De ontvanger zal nu op het laatst gekozen kanaal inschakelen en de upgrade downloaden.

• 2 weeks later...

Ik heb een nokia mediamaster 9601s maar met de software van via digital.<BR>ik heb daar in een Astron module om dan kanaal+ te kunnen ontvangen.<BR>Ik wil de originele software er in zetten.<P>Wie kan mij helpen. Het gaat dus om een Nokia Mediamaster 9601s.<BR>Vast bedankt.<BR>Ben<BR>buter@wanadoo.es

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.