Ga naar inhoud


Software Upgrade Mediasat Ontvangers


Gast

Aanbevolen berichten

Het onderstaande bericht is afkomstig van een<BR>satellietwinkel die meldde dit vandaag<BR>ontvangen te hebben van Nokia.<P><BR>Beste relatie,<BR> <BR>Zoals u waarschijnlijk hebt opgemerkt is er een software upgrade voor Mediasat ontvangers (waaronder de Nokia 9302 S) beschikbaar op het Astra platform.<P>Deze upgrade is noodzakelijk om een ongestoorde ontvangst van de Canal Digitaal programma's te waarborgen.<P>Om de upgrade te activeren moet de ontvanger worden ingeschakeld op één van de Canal+ kanalen van transponder 105 (12515 H - bijv. Ned1, Ned2, Ned3). <P>Om zeker te zijn dat de upgrade plaatsvindt kunt u de ontvanger het beste op een van de hiervoor genoemde kanalen (N1, N2, N3) zetten, in standby schakelen (rode toets op AB) en vervolgens opnieuw inschakelen (opnieuw de rode toets indrukken). <BR>De ontvanger zal nu op het laatst gekozen kanaal inschakelen en de upgrade downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een nokia mediamaster 9601s maar met de software van via digital.<BR>ik heb daar in een Astron module om dan kanaal+ te kunnen ontvangen.<BR>Ik wil de originele software er in zetten.<P>Wie kan mij helpen. Het gaat dus om een Nokia Mediamaster 9601s.<BR>Vast bedankt.<BR>Ben<BR>buter@wanadoo.es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...