Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik krijg 'm niet aan de gang in mijn 5400 met allcam 2.4. De oude 3-1 software loopt wel perfect en de recovery flash heb ik ook al geprobeert....<P>De error die ik krijg is 1722. Even later gevolgd door invalid card.<P>Werkt deze file bij andere mensen met een 5400 wel goed ?<P><BR>Spoor12B

Posted

Welke versie heb je de flash 2.0 of de 2.1<BR>de 2,0 moet werken draai ik ook mee de 2.1 zit checksem error in dit is al verholpen maar draaid nog niet zoals de versie 2.0 dus probeer nog maar eens de versie 2.0<P>groetjes lorisdam

Posted

oei :-) het wil niet ? die v2.1<BR>de oplossing is zo simpel . even de flash .hex open in hex editor .Haal de eerste regel eruit . save. en hoppa naar de kaart :-)<P><BR>gr dj

Posted

He Djazzy wat vind jij van de die nieuwe flashV2.1 als alles ingelopen is dat ie goed loopt maar ik ben toch weer terug naar de V2.0 deze is veel stabieler nu maar wachten op de versie V2.2 (-:

Posted

OK, het werkt goed nu! Inderdaad een simpele oplossing.... als je het weet.<P>Voordat het werkte heb ik ook de CRD file geconverteerd naar hex. Kennelijk is die CRD program functie van de funprom niet helemaal je van het... ?<P>bedankt,<P><BR>Spoor12B.

Posted

@loris<BR>kan nu niet echt verbeteringen vinden in die v 2,1 zeetv op hb nog steeds dicht hier :-)<BR>en fout met mediavision is er ook nog steeds .. kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik de crd echt helmaal uit elkaar gesloopt heb :-) en er van de coco hier echt niks meer klopt :-)<BR>gr dj

Posted

Ik heb gisteren de V2.1 al geprobeert maar die gaf hetzelfde resultaat. Misschien dat het ook komt door het gebruik van Funprom ipv een andere programmer ?<P>Ik zal de eerste regel even uit de flash gooien en het opnieuw proberen.<P>bedankt!<P><BR>Spoor12B.

Posted

Klopt Djazzy ik vind dat de versie 2.1 slechter werkt dan de 2.0.... problemen heb ik niet met media vision en orf dat werkt goed alleen nu krijg ik de palco 1t/m9 niet meer aan de gang de rest draaid ik ben ook weer met de oude V2.0 verder gegaan maar daar de palco's ook niet nu ga ik maar weer eens de versie 1.0 proberen of dat dan de palco 1t/m9 open gaan of het ligt aan de settings lijst i don't no en een tipje voor stream laten inlopen op zender (ltv) in ieder geval met drie letters daar gaat ie rasend snel open + ik heb vernomen dat de volgende flash er alweer aankomt.....de coco heb ik weer zo staan als de eerste crd.file die uit kwam dat werkt het beste want dan werkt tenminste de PMK voor irdeto update... vorige week heb ik zee tv open gehad toen de coco verandt was nu is ie weer dicht of ze hebben free to air uit gezonden...<P><BR>greetz lorisdam

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...