Ga naar inhoud


E-mail virus


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag een goeie tip om het verder verspreiden van virussen via e-mail te stoppen. Maak een nieuw adres aan met e-mail adres 0000. Deze komt dan bovenaan je lijst te staan. Het virus zal als eerste dit adres gebruiken maar loopt dan vast hierop met een foutmelding. Jouw andere adressen blijven dan gevrijwaarde van het virus in jouw PC. Als we dit allemaal gaan gebruiken dan kunnen we het misschien wat indammen.<P>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites


en geen exploder en outlook <BR>als je al een trojan alleen maar met surfen kan oplopen <BR>vind ik nu niet echt veilig os <P>en over virus scanners als je die dingen niet upgraden doet hebben ze nog geen zin <BR>en soms missen de scanners ook wat dus ik zeg geen attachments openen en regel matig backupen en je hebt nog steeds proggie waarmee je toch nog gegevens kan terug halen al zijn ze verwijderd ook uit de prullebak zolang je maar niks hebt overschreven <P>greetz <BR>skunk<p>[ 25-09-2001: Message edited by: skunk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de beste methoden om geen bestanden van je HD of indexen naar iedereen te laten versturen door één of ander virus is je PAB van outlook gewoonweg <B>leeg </B> laten. Bewaar de e-mail adressen van je kennissen in een *.XLS of *.TXT bestand. <BR>In EXCEL bvb.kan je eveneens alfabetisch bestand aanmaken en heb je als het er op aan komt nog tal van mogelijkheden meer met de gegevens van je "mailfriends".<P>IQ<BR>Mod.SAT4ALL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeem formateren en opnieuw installeren is veeeel meer werk, om dan nog maar te zwijgen over de gegevens die je kwijt bent of vertrouwelijke info die bekend gemaakt is.<P>Je moet het eerst zelf meemaken alvorens je die toestanden gaat toepassen !! Trouwens, mijn mailinglijstje in XLS staat op een schijfje wat ik overal kan meenemen en op gelijk wel prg (zelfs webmail) kan toepassen (copy/paste) !!<P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...