Ga naar inhoud


Foutmelding met XOAK 1.17


Newbie

Aanbevolen berichten

Ik krijg de volgende foutmelding (zie afbeelding) als ik settings van mijn humax naar de pc wil overbrengen. De humax is een 5400z model met loader H2.08 gepatcht met de laatste TOH3.2 1.4 EMU. Wijzigingen die ik onlangs gedaan heb zijn, emu 1.4 installeren wat goed werkt, humax toolbox 1.20 installeren. Wat goed lijkt te werken, echter ik heb het ook getest met een schone installatie van xoak 1.17 zelfde probleem.

 

error.jpg

 

Met HUMBOX 4.1 krijg ik de melding [color:"red"] out of bonds [/color] , de kanalen zie ik dan wel echter ik vertrouw deze settings dan niet meer. Ik heb er ongeveer 2370 kanalen in, bijna alles wat er ook in pet123 settings inzit plus enkele handmatig gescande die ik nu wou bijwerken dus.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat heb ik, ik weet dat een gepatchte 5400z geen 5400z meer is voor settingseditors ed., tot voor kort deed die het perfect zowel bij het ophalen van de settings als bij het versturen. Nooit problemen gehad. Ik gebruik Xoak in principe al sinds ik de Humax heb en dat is nu al enkele jaren.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het inmiddels voor elkaar om weer de settings op te halen met xoak, heb oude opgelsagen settings geladen van de pc, die instellingen opgeslagen. Daarna weer de opties goed gezet zoals menu en type, ondanks dat ze goed stonden. Kon niet meteen bijwerken ne terugzetten, kreeg rare melding dat er kanalen "over bleven" moest eerst opslaan en dan weer laden, werkt nu weer goed. Raar geval.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...