Jump to content

Bsa

Guest

Recommended Posts

Das is alles nur geklauwt, das ist alles nur gestolen! Ze denken toch ech nie dat ik dat k.. Windows van me eige geld gekocht heb...<P>Mag ik ff heeeeeeeeeeel hard lache? laugh.gif" border="0 <BR>En dan die link... "Bericht ons over piraterij" laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Zouden wij C+ ook op kunnen geven? Das ether piraterij tongue.gif" border="0 <P>Slaap zacht laugh.gif" border="0

Ik weet niet of het lachen is <BR>laatst kwamen er zomaar nieuwe bookmarks in mijn browser of mijn os wel echt was <BR>ik denk niet dat ik dat gebookmarked heb <BR>nu zijn jullie weer <BR>volgens mij heeft ome bill iets in me gebouwd waarmee die op je pc kan neuzen of ze liegen bij die auto update page en ze verzenden wel gegevens .<BR>(ik praat over Me )<P>Greetz <BR>skunk

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.