Ga naar inhoud


wegvallen signaal


driesje

Aanbevolen berichten

Als ik de ontvanger een min of 5 aan heb dan gaat het signaal met rasse stappen achteruit.

Zo erg dat je de groene balk even helemaal ziet verdwijnen en weer terugkomen.

Als ik een andere onvanger aansluit heb ik geen probleem dus aan de lnb kan het niet liggen.

Iemand een tip om nog wat te controleren of moet ik hem maar gelijk naar de winkel brengen voor reparatie

Dries

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

 

Klinkt bekent een kennis van mij heft hetzelfde probleem. We zijn niet achter het probleem gekomen (ook niet voor reparatie gegeven aangezien de hoge kosten) als je iets meer weet over de aard van het probleem stuur even berichtje.

 

Men zegt dat het ontstaat als de sammy in een gesloten omgeving draait en niet goed gekoeld wordt.

 

Succes verder,

 

StogiaS -4-

This is the end!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

valt het signaal op alle transponders weg of op 1 of 2 ??

ik had n.l. hetzelfde probleem maar alleen op ned 1-2-3 transponder 12515 op astra. Nu heb ik 2 x 9500 de ene staat thuis de ander op een andere locatie dus deze twee eens omgewisseld en het probleem is over.Wat ik wel heb gelezen is dat het kan komen van b.v. en dect telefoon in de buurt van je ontvanger of andere apparatuur het is het proberen waard. succes.

 

henk48

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn amstrad (samsung) heeft er ook last van

is de tuner die te warm wordt.. voor mijn doos kunnen ze die vervangen maar koelen is een goedkopere optie

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...